joopinaz

قدرت بازاریابی جام جهانی زنان فیفا

جام جهانی فوتبال زنان فیفا از 20 جولای آغاز می شود! فوتبالیست‌ها، هواداران و سازمان‌ها به طور یکسان به مکان‌هایی در سراسر کشورهای میزبان استرالیا و نیوزلند می‌روند تا در مسابقاتی که نوید یک تورنمنت پر اکشن است، شرکت کنند.


در مجموع، این نوید می دهد که یکی از هیجان انگیزترین نمایش های فوتبال تا به امروز باشد! این بار مورد علاقه چه کسانی هستند؟ انتظار می رود انگلیس، استرالیا و آلمان به افتخار بین المللی دست یابند و عنوان قهرمانی را از آمریکا بگیرند. و فراموش نکنید که طلسم تازونی در حال اضافه کردن برخی اقدامات بلند پروازی به ترکیب است.


علاوه بر لذت بردن از هیجانات و اتفاقات موجود در زمین، بسیاری از برندهای آینده نگر تمام تلاش خود را برای استفاده از قدرت بازاریابی عظیم جام جهانی زنان امسال انجام خواهند داد.


از شراکت‌های نوآورانه برند گرفته تا کمپین‌های تبلیغاتی تغییردهنده بازی تا محتوای اینفلوئنسر مارکتینگ و فراتر از آن، راه رسیدن به جام جهانی زنان با فرصت‌های بازاریابی قدرتمند هموار شده است.


بیایید برخی از این موارد را بررسی کنیم. اگرچه در دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ به مثال های بیشتر پرداخته ایم.


جام جهانی زنان: ظرفی برای تغییر

برای مدت طولانی، سطح جدی نابرابری در ورزش زنان وجود داشته است. آیا می دانستید که مردان حرفه ای ورزش بین 15 تا 100 درصد بیشتر از همتایان زن با استعداد خود درآمد دارند؟ و فوتبال حرفه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست.


تیم‌هایی از کانادا، نیجریه (که به طور بالقوه در حال برنامه‌ریزی تحریم هستند)، و آفریقای جنوبی که به طرز شرم‌آوری کم‌بودجه و ارزش‌گذاری شده‌اند، همگی نسبت به مسائل مربوط به دستمزد پیش از مسابقات امسال اعتراض کرده‌اند. در واقع، با حمایت اندک یا بدون حمایت فدراسیون خانگی خود، تیم زنان جامائیکا مجبور شد برای تامین هزینه‌های مشارکت خود، چندین جمع‌آوری کمک مالی و جمع‌سپاری راه‌اندازی کند.


با این حال، همه چیز در حال تغییر است و زمین بازی در حال یکسان شدن است. یکی از قابل توجه ترین نشانه های تغییر در فوتبال حرفه ای این واقعیت است که مسابقات امسال توسط اولین مدیر ارشد فوتبال زنان فیفا، سارای برمن، هدایت می شود.


با هدایت باریمن، این مسابقات نوید تغییر بازی را می دهد. در سال 2020، قوانین فیفا در مورد مرخصی زایمان بازنویسی شد تا شرایط منصفانه تر و واقعی تر را منعکس کند. این قوانین با مقرراتی تقویت شد که جریمه ها و همچنین ممنوعیت نقل و انتقالات باشگاه هایی را که در دوران بارداری علیه بازیکنان تبعیض قائل می شوند، اجرا می کند. با تکیه بر این تغییرات مثبت، Bareman مشارکت‌ها و همچنین ارتباطات را به منظور به اشتراک گذاشتن پیامی از توانمندسازی و برابری در نظر گرفته است و در عین حال نور افکنی روشن‌تری را بر قدرت حماسی فوتبال زنان حرفه‌ای می‌تاباند.


با توجه به این پیشرفت‌ها، فرصت روشنی برای توسعه کمپین‌های بازاریابی وجود دارد که باعث ایجاد تغییرات اجتماعی می‌شوند و در عین حال برخی از خاطره‌انگیزترین لحظات در فوتبال زنان را ثبت می‌کنند.


امسال، یکی از شرکای اصلی برند فیفا و تیم انگلیس کسی نیست جز گوگل. این برند برای تبلیغ عملکرد جدید عکاسی گوگل پیکسل، «رفع محو کردن»، با «شیر زن» لورن جیمز برای ارتقای توانمندسازی زنان همکاری کرد.


+ نوشته شده در جمعه 22 دی 1402ساعت 22:48 توسط joopinaz | تعداد بازدید : 10

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]