joopinaz

نکاتی درباره seo

هنگامي كه وب سايت خود را ساختيد، احتمالاً آن را با در نظر گرفتن كاربران خود ايجاد كرده ايد و سعي مي كنيد پيدا كردن و كاوش محتواي خود را براي آنها آسان كنيد. يكي از اين كاربران يك موتور جستجو است كه به افراد كمك مي كند محتواي شما را كشف كنند. سئو (مخفف بهينه سازي موتور جستجو) در مورد كمك به موتورهاي جستجو براي درك محتواي شما و كمك به كاربران براي يافتن سايت شما و تصميم گيري در مورد بازديد از سايت شما از طريق موتور جستجو است. موارد ضروري جستجو، مهمترين عناصري را كه باعث مي شود وب سايت شما واجد شرايط ظاهر شدن در جستجوي گوگل باشد را مشخص مي كند. در حالي كه هيچ تضميني وجود ندارد كه سايت خاصي به فهرست گوگل اضافه شود، سايت هايي كه از Search Essentials پيروي مي كنند به احتمال زياد در نتايج جستجوي گوگل نمايش داده مي شوند. سئو در مورد برداشتن گام بعدي و كار بر روي بهبود حضور سايت شما در جستجو است. اين راهنما شما را با برخي از رايج ترين و مؤثرترين پيشرفت هايي كه مي توانيد در سايت خود انجام دهيد، راهنمايي مي كند. هيچ رازي در اينجا وجود ندارد كه به طور خودكار سايت شما را در رتبه اول گوگل قرار دهد (با عرض پوزش!). در واقع برخي از پيشنهادات ممكن است حتي براي كسب و كار شما صدق نكنند، اما پيروي از بهترين روش‌ها اميدواريم خزيدن، فهرست‌بندي و درك محتواي شما را براي موتورهاي جستجو (نه فقط گوگل) آسان‌تر كند. شما مي توانيد از ميان بهترين شركت هاي سئو يكي را كه مناسب شما است اتخاب كنيد. جستجوي گوگل چگونه كار مي كند؟ گوگل يك موتور جستجوي كاملا خودكار است كه از برنامه هايي به نام خزنده براي كاوش دائمي وب استفاده مي كند و به دنبال صفحاتي براي افزودن به فهرست ما مي گردد. شما معمولاً نيازي به انجام هيچ كاري نداريد جز اينكه سايت خود را در وب منتشر كنيد. در واقع، اكثريت قريب به اتفاق سايت‌هاي فهرست‌شده در نتايج ما به‌طور خودكار با خزيدن در وب، پيدا مي‌شوند و اضافه مي‌شوند. اگر تشنه چيزهاي بيشتري هستيد، ما اسنادي در مورد نحوه كشف، خزيدن و ارائه صفحات وب توسط Google داريم. خدمات سئو كاشان را به ما بسپاريد تا نتيجه بگيريد! چه مدت تا تاثيري در نتايج جستجو مي بينم؟ هر تغييري كه ايجاد مي‌كنيد مدتي طول مي‌كشد تا در انتهاي Google منعكس شود. برخي از تغييرات ممكن است در چند ساعت اعمال شوند، برخي ديگر ممكن است چند ماه طول بكشد. به طور كلي، احتمالاً مي خواهيد چند هفته صبر كنيد تا ارزيابي كنيد كه آيا كار شما تأثيرات مفيدي در نتايج جستجوي Google داشته است يا خير. به خاطر داشته باشيد كه همه تغييراتي كه در وب سايت خود ايجاد مي كنيد باعث تأثير قابل توجهي در نتايج جستجو نمي شود. اگر از نتايج خود راضي نيستيد و استراتژي‌هاي كسب‌وكارتان اين اجازه را مي‌دهد، سعي كنيد تغييرات را تكرار كنيد و ببينيد آيا تفاوت ايجاد مي‌كنند يا خير. به گوگل كمك كنيد محتواي شما را پيدا كند قبل از انجام هر كاري كه در اين بخش ذكر شده است، بررسي كنيد كه آيا گوگل قبلاً محتواي شما را پيدا كرده است (شايد نيازي به انجام كاري نداشته باشيد!). سعي كنيد سايت خود را با سايت: search operator در گوگل جستجو كنيد. اگر نتايجي را مشاهده كرديد كه به سايت شما اشاره مي كند، در فهرست قرار مي گيريد. براي مثال، جستجوي site:wikipedia.org اين نتايج را برمي‌گرداند. اگر سايت خود را نمي بينيد، الزامات فني را بررسي كنيد تا مطمئن شويد از نظر فني چيزي مانع از نمايش سايت شما در جستجوي Google نمي شود و سپس به اينجا بازگرديد. گوگل در وهله اول صفحات را از طريق پيوندهاي ساير صفحاتي كه قبلاً خزيده است پيدا مي كند. در بسياري از موارد، اينها وب سايت هاي ديگري هستند كه به صفحات شما لينك مي دهند. ساير سايت هايي كه به شما لينك مي دهند چيزي است كه به طور طبيعي در طول زمان اتفاق مي افتد و همچنين مي توانيد با تبليغ سايت خود، افراد را تشويق به كشف محتواي شما كنيد. اگر براي چالش فني كمي آماده هستيد، مي توانيد نقشه سايت را نيز ارسال كنيد - كه فايلي است كه حاوي تمام URL هاي سايت شما است كه به آنها اهميت مي دهيد. برخي از سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) حتي ممكن است اين كار را به صورت خودكار براي شما انجام دهند. با اين حال اين مورد نياز نيست، و ابتدا بايد روي اطمينان از اينكه مردم از سايت شما اطلاع دارند تمركز كنيد. بررسي كنيد كه آيا گوگل مي تواند صفحه شما را به همان روشي كه يك كاربر مي بيند يا خير وقتي گوگل يك صفحه را مي خزد، در حالت ايده آل بايد صفحه را به همان شكلي كه يك كاربر معمولي مي بيند، ببيند. براي اين كار، گوگل بايد بتواند به منابع مشابه مرورگر كاربر دسترسي داشته باشد. اگر سايت شما اجزاي مهمي را كه وب سايت شما را تشكيل مي دهند (مانند CSS و جاوا اسكريپت) مخفي مي كند، ممكن است گوگل نتواند صفحات شما را درك كند، به اين معني كه ممكن است در نتايج جستجو نشان داده نشوند يا براي عباراتي كه شما هدف قرار داده ايد رتبه خوبي كسب نكنند. اگر صفحات شما بسته به موقعيت فيزيكي كاربر، اطلاعات متفاوتي دارند، مطمئن شويد كه از اطلاعاتي كه Google از مكان خزنده خود، كه عموماً ايالات متحده است، مي‌بيند، رضايت داريد. براي بررسي اينكه گوگل چگونه صفحه شما را مي بيند، از ابزار بازرسي URL در كنسول جستجو استفاده كنيد. آيا يك صفحه در نتايج جستجوي گوگل نمي خواهيد؟ ممكن است براي شما مهم باشد كه سايت خود را به طور كلي يا بخش هايي از آن را از نمايش در نتايج جستجو انصراف دهيد. به عنوان مثال، ممكن است نخواهيد پست هاي شما در مورد مدل موي شرم آور جديد شما در نتايج جستجو نمايش داده شود. Google از روش‌هاي مختلفي پشتيباني مي‌كند كه به شما امكان مي‌دهد از خزيدن و فهرست‌بندي URL‌هاي خود انصراف دهيد. اگر مي‌خواهيد برخي از فايل‌ها، دايركتوري‌ها يا حتي كل سايت خود را از جستجوي Google مسدود كنيد، راهنماي ما را درباره راه‌هاي جلوگيري از نمايش محتوا در نتايج جستجو را براي بهبود سئو بررسي كنيد.

+ نوشته شده در پنجشنبه 10 اسفند 1402ساعت 22:02 توسط joopinaz | تعداد بازدید : 2

قدرت بازاریابی جام جهانی زنان فیفا

جام جهانی فوتبال زنان فیفا از 20 جولای آغاز می شود! فوتبالیست‌ها، هواداران و سازمان‌ها به طور یکسان به مکان‌هایی در سراسر کشورهای میزبان استرالیا و نیوزلند می‌روند تا در مسابقاتی که نوید یک تورنمنت پر اکشن است، شرکت کنند.


در مجموع، این نوید می دهد که یکی از هیجان انگیزترین نمایش های فوتبال تا به امروز باشد! این بار مورد علاقه چه کسانی هستند؟ انتظار می رود انگلیس، استرالیا و آلمان به افتخار بین المللی دست یابند و عنوان قهرمانی را از آمریکا بگیرند. و فراموش نکنید که طلسم تازونی در حال اضافه کردن برخی اقدامات بلند پروازی به ترکیب است.


علاوه بر لذت بردن از هیجانات و اتفاقات موجود در زمین، بسیاری از برندهای آینده نگر تمام تلاش خود را برای استفاده از قدرت بازاریابی عظیم جام جهانی زنان امسال انجام خواهند داد.


از شراکت‌های نوآورانه برند گرفته تا کمپین‌های تبلیغاتی تغییردهنده بازی تا محتوای اینفلوئنسر مارکتینگ و فراتر از آن، راه رسیدن به جام جهانی زنان با فرصت‌های بازاریابی قدرتمند هموار شده است.


بیایید برخی از این موارد را بررسی کنیم. اگرچه در دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ به مثال های بیشتر پرداخته ایم.


جام جهانی زنان: ظرفی برای تغییر

برای مدت طولانی، سطح جدی نابرابری در ورزش زنان وجود داشته است. آیا می دانستید که مردان حرفه ای ورزش بین 15 تا 100 درصد بیشتر از همتایان زن با استعداد خود درآمد دارند؟ و فوتبال حرفه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست.


تیم‌هایی از کانادا، نیجریه (که به طور بالقوه در حال برنامه‌ریزی تحریم هستند)، و آفریقای جنوبی که به طرز شرم‌آوری کم‌بودجه و ارزش‌گذاری شده‌اند، همگی نسبت به مسائل مربوط به دستمزد پیش از مسابقات امسال اعتراض کرده‌اند. در واقع، با حمایت اندک یا بدون حمایت فدراسیون خانگی خود، تیم زنان جامائیکا مجبور شد برای تامین هزینه‌های مشارکت خود، چندین جمع‌آوری کمک مالی و جمع‌سپاری راه‌اندازی کند.


با این حال، همه چیز در حال تغییر است و زمین بازی در حال یکسان شدن است. یکی از قابل توجه ترین نشانه های تغییر در فوتبال حرفه ای این واقعیت است که مسابقات امسال توسط اولین مدیر ارشد فوتبال زنان فیفا، سارای برمن، هدایت می شود.


با هدایت باریمن، این مسابقات نوید تغییر بازی را می دهد. در سال 2020، قوانین فیفا در مورد مرخصی زایمان بازنویسی شد تا شرایط منصفانه تر و واقعی تر را منعکس کند. این قوانین با مقرراتی تقویت شد که جریمه ها و همچنین ممنوعیت نقل و انتقالات باشگاه هایی را که در دوران بارداری علیه بازیکنان تبعیض قائل می شوند، اجرا می کند. با تکیه بر این تغییرات مثبت، Bareman مشارکت‌ها و همچنین ارتباطات را به منظور به اشتراک گذاشتن پیامی از توانمندسازی و برابری در نظر گرفته است و در عین حال نور افکنی روشن‌تری را بر قدرت حماسی فوتبال زنان حرفه‌ای می‌تاباند.


با توجه به این پیشرفت‌ها، فرصت روشنی برای توسعه کمپین‌های بازاریابی وجود دارد که باعث ایجاد تغییرات اجتماعی می‌شوند و در عین حال برخی از خاطره‌انگیزترین لحظات در فوتبال زنان را ثبت می‌کنند.


امسال، یکی از شرکای اصلی برند فیفا و تیم انگلیس کسی نیست جز گوگل. این برند برای تبلیغ عملکرد جدید عکاسی گوگل پیکسل، «رفع محو کردن»، با «شیر زن» لورن جیمز برای ارتقای توانمندسازی زنان همکاری کرد.


+ نوشته شده در جمعه 22 دی 1402ساعت 22:48 توسط joopinaz | | تعداد بازدید : 10

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]